[ LUGOS ] lpr, lpd, printanje...

Gasper Furman merjasec na si.scout.net
Ned Apr 12 08:34:42 CEST 1998

On Sun, 12 Apr 1998, David Klasinc wrote:

> Banzai!
>
>  Hm, na enem linuxu bi rad nekaj sprintal, printer je ene 10 kilometrov
> dalec na eni windows95 masini. Vse skupaj je povezano v mrezi, routa se IP
> in IPX pa vse te zadeve... tako da ni problemov...
>
>  Zanima me, ali obstaja kak lpd za windows95, oz kako drugace bi se to
> resilo? Samba?

Ja samba je za to. Na Linux masini si jo instalirej, na winsih pa mrezni
printer. Zadeva dela. Tudi sam sem to prakticiral, taka da sem od doma
printal na solski printer :)

Aja mogoce bi bilo dobro dodat host file v winsih ime in IP linux masine.

--
All other things being equal, a bald man cannot be elected President of
the United States.

Dodatne informacije o seznamu Starilist