[ LUGOS ] odjava !!!!!!

Gasper Furman merjasec na si.scout.net
Tor Apr 14 22:55:14 CEST 1998

On Tue, 14 Apr 1998, Matjaz Vrecar wrote:

> naj me en odjavi s te liste !!!
>
> matjaz na vizija.si
> kesl na bigfoot.com
>
> ka js morem ce je tk komplicirano !
Mislm zdej je pa ze dost tega. A folk ne zna vec lepo kulturno povprasat
listo in ugotovi kako je gor prijavljen? Za tiste ki ne vedo, majordomo je
zelo user-friendly mail-listar. Ce mu posljes mail, in v body sporocila
napises help ti kar sam velikopove  sebi.

Odjavlja pa se tako:
1. Posljes enostavno zahtevo po prekinitvi na majordomo na lugos.si in v body
sporocila napises 'unsubscribe lugos-list'. Ce it uspe si veliki frajer,
drugace se pa posluzis nasljednega postopka.
2. Posljes majordomotu magicno besedo v telesu sporocila ('who
lugos-list'). In ta ti prijazno poslje spisek vseh narocenih na listo.
Potem muposljes se enkrat zahtevo po prekinitvi z malo daljso vsebino, in
siser 'unsubscribe lugos-list jaz na domena.si'. Inm si odjavljen.

KAko je to tezko?!

--
Arthur's Laws of Love:
	(1) People to whom you are attracted invariably think you

Dodatne informacije o seznamu Starilist