[ LUGOS ] Imap & Outlook Expres

Valentin Korenjak Valentin.Korenjak na guest.arnes.si
Sre Apr 1 08:47:06 CEST 1998

> Oj.
>
> Na linux serverju (RH 4.2) imam instaliran imap server. To zadevscino
> uporabljajo uporabniki na Win95 kiblah za branje poste. Klienti so MS
> Outlook Express. Problem pa je tak, da ko hoce uporabnik brisat mail iz
> inboxa se ta oznaci, da je brisan, dejansko pa se ne brise. Se vedno se
> valja po inboxu. Kaj bi lahko bil problem?

Po mojem IMAP (public?), ki verjetno ne podpira vseh moznosti IMAP-a. Sam
sem naletel na podoben (pravzaprav isti) problem na IRIX-u. Klient je bil
v mojem primeru mail od Communicatorja (prav tako na IRIX-u).

Pozdrav,
Tine

Dodatne informacije o seznamu Starilist