[ LUGOS ] XDOOM

Jure Koren idiot na gimp.ml.org
Čet Apr 2 23:28:17 CEST 1998

On Thu, 2 Apr 1998, Davor Guttierrez wrote:

> 1. V RED HAT-u 5.0 je vdelana tudi igre XDOOM pa mi ne dela ko jo pozenem
>    mi izpise game mode itermediate ali nekaj podobnega kaj je to narobe
Manjka IWAD (doom.wad, doom1.wad, doom2.wad, karkoli hoces spilat)

> 2. Kaj je MOTIF od RED HAT-a ?
Motif je komercialna zbirka knjiznic za X. Ni od RedHata.
Potrebujes jih za prevajanje nekaterih programov, ki so napisani z motif
knjiznicami.

> 3. Kako dolgo moras cakati da dobis poloznico ce se narocis na Linu Jurnal
Odvisno kdaj jo posljejo, mislim da kake 3-6 tednov je kar uredu
priblizek.

lp,

							Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist