[ LUGOS ] 1000 sit

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Pon Apr 6 17:44:04 CEST 1998

Samo Gabrovec wrote:

> Hello!   1000 sit posljem prvemu, ki mi pove zakaj kadar zazenem v Rh
> 5.0.  ifup-ppp modem noce poklicat prvikrat, ampak sele 3 ali 10 ali pa
> sploh ne. Takoj ko zazenem skripto se pojavi na modemu lucka kar pomeni
> da je modem neki dobu, potem pa skirpta klice in klice (s tem da modem
> ne dvigne, kako naj povem v modemu se ne cuje signal) kar na enkrat pa
> se modem oglasi in se uspesno poveze. Zakaj ne takoj?
> tukaj vam posiljam del /var/log/message na vrhu je 1 poiskus spodaj pa
> uspesen, aja pa se to potem ko je povezan ce dam deactivate modem ne
> [...]

Ali v chat skripti inicializiras modem tako kot je treba? Izgleda, kot
da imas v chat skripti nastiman timeout na 45 sekund, ki jih program
lepo pocaka, nato pa pade ven (ce sploh ni poklical, to lahko pomeni, da
caka na OK modema, ki pa ga ni dobil, ker je bil napacen init string
(ali pa je bil modem v napacnem modusu operandi in inicializacija zato
ni delovala)).

Skratka, poslji chat skripto, pa bomo videli..

[log brezobzirno izrezan]

Andrej

--
Andrej Presern, andrejp na luz.fe.uni-lj.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist