[ LUGOS ] compajlanje

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Tor Apr 21 09:51:41 CEST 1998

Simon Bozic (PARRko) wrote:

>     Jap, s compajlanjem so skoraj vedno tezave... kljub editiranju vseh
>     potrebnih fajlov (Makefile itd...) skoraj vedno javi errorje! A ma kdo
>     kaksne, oz ce ve kdo za morebitne resitve, kaj se da narediti ko pri
>     compajlanju napise error? Mislim, da bi pogledal kaj je narobe in ce
>     se dalo to popravit?
>
>    Napisal si tako splosno vprasanje, da bolj ne more biti. Jaz se pri
> kompilaciji drzim naslednjih pravil,

ti pa kakor hoces:

1. Ce se le da, najdem SRC RPM in ne tar.gz
2. Vcasih je brezupno prevajati kaksno zadevo na RH 4.1, ce se v osnovi rabi
recimo na RH 5.0
3. Vcasih moras imeti sorc od dokaj novega kernela, recimo SW za pecenje
CDROMov je ze tak.

Drugace pa se napake spravljam popravljat le, ce mu manjka kaksen include ali
kaksna knjiznica pri linkanju.
Ce javi sintaks error ali kaj se bolj cudnega, se niti ne spravljam zraven.
Saj programa ne poznam tako dobro.

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: +386 69 31 676