[ LUGOS ] SMS ...

Marko Cuk marko.cuk na guest.arnes.si
Tor Apr 14 21:41:03 CEST 1998

Jaka Mele wrote:

> Zivjo
>
> Da ne bom svojih resursev kuril po nepotrebnem, najprej tule vprasam,
> ce
> si je kdo ze nasel resitev, da bi, ko zapusti sluzbo recimo, poglan
> neko
> skriptico in bi od takrat naprej kopije vsah prejetih email sporocil
> dobil se na GSM (sms) ...
>
> Za razsiritev: morda bi bilo fino ce bi se dalo izlociti kaksne maile
> (recimo tele iz lugos liste, za katere mi cisto ustreza ce jih berem v
>
> sluzbi) in morda se kaj...

Hjah...
Jest sem to ze imel, pa me ni zanimalo, ali sem v sluzbi ali pa ne.
Enostavno so mi maili prihajali, ti pa so se prosledili na GSM. Ta moj
gateway je bil v Ameriki, kot gsm2 na moonman.com . Zal pa so nekako ( po
mojem mnenju ) na mobitelu blokirali promet iz Amerike v Slovenijo. Ja,
ja , Iztok Saje, ce tole beres, lahko dodas svoje mnenje.
Edini problem je bil tistih 160 znakov, ker si bil potem firbec, kaj je
za tistim napisano.
No, kdo in kaj posilja si pa le videl.

No, cajti se spreminjajo in mobitel je postavil server, na linuxu
seveda, ki je gateway med emaili in SMSjem.

Torej E-mail posljes takole:     xxxxxx na linux.mobitel.si, pri cemer so
xxxi stevilka narocnika.

Problem je le ta, da to cudo noce gatewayati forwardanih mailov. S tem
se je ukvarjal kolega Andrej Presern, pa naj se on kako doda na to temo.

Marko Cuk
041-654-222

Dodatne informacije o seznamu Starilist