[ LUGOS ] hw?

Seamawn Roocheeghi alien na kud-fp.si
Pet Apr 24 10:48:03 CEST 1998

-----Original Message-----
From: Marko Samastur <Marko.Samastur na fmf.uni-lj.si>
To: lugos-list na lugos.si <lugos-list na lugos.si>
Date: 24. april 1998 11:07
Subject: Re: [ LUGOS ] hw?

>hw,
>

>HERMES PLUS (Softlabovci, kot ze ime pove, delamo druge stvari)
>
>Digital pa recimo BIT d.o.o. (http://www.bit.si/IndexSH.html )

Digitala je pred nekaj meseci kupil Compaq, tako da morda tudi SRC ali kaj?
Vendar se mi zdi da je Digital brezveze kupovati, saj vemo, da so Alpha
procesorji adijo - tovarne za izdelavo le-teh je odkupil Intel :]. Torej
Digital precrtajmo. Drugace pa priporocam Comparex mainframe procesorje in
diskovna polja RAID 5, pa IBM OS/390 :)

Dodatne informacije o seznamu Starilist