[ LUGOS ] Public relations... (nanasa se na pozdrave iz YU linux grupe)

Darko Bulat darko.bulat na k2.net
Pon Apr 6 14:46:18 CEST 1998

Zivjo!

Navadno se podobna sodelovanja odvijajo znotraj (ali skupaj v povezavi z)
sodelovanja na kaki visji ravni, v tem primeru naj bo to evropsko ali
svetovno zdruzenje Linux uporabnikov. Seveda, lahko je tudi individualno,
lahko je bilateralno, karkoli. Ne predstavljam pa si, da bi lahko v tej
listi brali prispevke Jugoslovanov, ce zaradi drugega ne potem zaradi
preprostega dejstva, da Jugoslovani NE obvladajo Slovensko, kar pa je
en pogojev za udelebo v tej listi.
Kar zadeva konkretna vprasanja (okrog tezav z lokalnimi oblastmi) je na
tej razdalji (zemljepisni in zgodovinski) tesko bit pametan in povedat
kakrsen koli nasvet. Pri nas pac je tako, da se drustvo registrira, ce
le ima deset clanov in razen splosnih organizacijskih problemov ne nagaja
nihce kaj dosti (Jaka, upam, da je tako... :). V YU je zadeva lahko
zelo razlicna.

LP
Darko

--

Jaka Mele, Linux User Group Of Slovenia wrote:

> Torej...
>
> Sem pa tja na lugos na lugos.si dobim kar zanimiva sporocila, ki jih potem
> forwardiram na listo.. Nato se stvar pozabi, oziroma nihce ne razvije
> debate na to temo...
>
> Tile Jugoslovani so prav prijazno pristopili k mailu in mislim da bi bilo
> prav vsaj tako prijazno nazaj odgovoriti, morda pa res tudi sodelovati -
> saj imamo konec koncev nekatere iste probleme, kot so krilati znaki ipd
> ipd...
>
> No, predlog bi bil, da ustanovimo nek PUBLIC RELATIONS tim, ki bi
> [...]

Dodatne informacije o seznamu Starilist