[ LUGOS ] g/libc update?

Borut Mrak BorutM na bigfoot.com
Tor Apr 21 07:37:16 CEST 1998

crt jakhel wrote:

> libc 5.4.44, binutils 2.8.1.0.23, ld.so 1.9.5.... sem ze.  imam sicer
> zelo zoprn obcutek v zelodcu, ker zvecine nimam pojma, kar sem pocel,
> temvec sem samo ravnal po pravilu Majmun radi sto majmun vidi. :)
> no, zdaj pa se novi make, pa 9 Mb jdk 1.1.5 *shiver*
>
> ce se slucajno kdo odpravlja po isti poti:
> http://amelia.db.erau.edu/ldp/HOWTO/GCC-HOWTO-2.html
> ftp://tsx-11.mit.edu:/pub/linux/packages/GCC/release.binutils-2.8.1.0.23
> ftp://tsx-11.mit.edu:/pub/linux/packages/GCC/release.libc-5.4.44
>
> pravilno (?) zaporedje instalacije je bilo: libc, binutils, ld.so.

Kaj pa glibc2 oz. libc6? Jaz mam zdaj libc 5.4.33, ko sem poskušal
zadevo nadgradit na glibc 2.0.4 se mi je zgodilo to, da nisem mogel nič
več kompajlat. Pa sem se držal vseh navodil, ki sem jih najdu, se pravi
howto-ja in vsega tam omenjenega.

Sej ena taka stvar kot je main(){printf("hello world!\n);} se je
prevedla, ampak čisto nič drugega.
A bi mogu mogoče instalirat še vse druge dele, kot si ti rekel, ali je
mogoče kaj drugega? Ker če jaz ne morem z novim libcem prevest
binutilsov in dinamicnega linkerja ju tudi instalirati ne morem.

--
Borut Mrak

Dodatne informacije o seznamu Starilist