[ LUGOS ] SMS ...

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Tor Apr 14 20:41:53 CEST 1998

Howdy!

On Tue, 14 Apr 1998, Jaka Mele wrote:

> Da ne bom svojih resursev kuril po nepotrebnem, najprej tule vprasam, ce
> si je kdo ze nasel resitev, da bi, ko zapusti sluzbo recimo, poglan neko
> skriptico in bi od takrat naprej kopije vsah prejetih email sporocil
> dobil se na GSM (sms) ...
>
> Za razsiritev: morda bi bilo fino ce bi se dalo izlociti kaksne maile
> (recimo tele iz lugos liste, za katere mi cisto ustreza ce jih berem v
> sluzbi) in morda se kaj...

Vse to se da zelo lepo narediti s pomocjo procmaila.

Na masini, kjer imam jaz 'glavni' mailbox, imamo stvari urejene tako, da
je procmail lokalni postar namesto 'mail' oziroma 'deliver'. Vsak
uporabnik ima potem svojo .procmailrc datoteko, v kateri so nasteti
kriteriji, po katerih razporeja posto. Recimo: ce je v 'Subject: ' vrstici
napisan '[ LUGOS ]' potem naj mi to sporocilo da v poseben mailbox. Ni pa
nujno, da da sporocilo v mailbox, lahko pozene program, ki s tem
sporocilom kaj naredi (recimo ga poslje naprej na GSM). Seveda pa lahko
kopijo shrani v kaksen mailbox ....
Ali pa recimo posiljatelju poslje sporocilo, da si na dopustu do konca
svoje delovne dobe (*) in da bos njegovo sporocilo prebral, ko se vrnes z
dopusta.

(*) recimo do 4. 2. 2038 ob 8:00, ravno toliko, da bos ob pitju kave lahko
videl casovni preskok v 25. 11. 1901 ob 20:45.

Ce zelis kaksen primercek, mi poslji privatni mail.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist