[ LUGOS ] KDE

Bostjan Spetic bostjan na centralbroker.com
Sob Apr 11 21:08:47 CEST 1998

ko ste ravno zaceli s tezavami pri KDE-ju
jaz sem si tudi dowloadal KDE beta-3 in sicer v RPM binary paketih.
instaliral sem jih, ravno tako potreben QT paketek in vse libc-5.4.44 rpm binary paketke
se vedno mi ob vsakem poskusu zagona izpise: KWM: can't resolve symbol '__fxstat'

to tezavo sem sicer ze enkrat omenjal na tej mailing listi, a ste mi odgovorili naj si instaliram libc-5.4.44
zdaj sem to naredil, efekta pa se vedno ni

ce ima kdo kaksno idejo, se vam lepo priporocam

LP, Bostjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist