[ LUGOS ] Public relations... (nanasa se na pozdrave iz YU linux grupe)

Jaka Jaka
Pon Apr 6 13:05:22 CEST 1998

Torej...

Sem pa tja na lugos na lugos.si dobim kar zanimiva sporocila, ki jih potem
forwardiram na listo.. Nato se stvar pozabi, oziroma nihce ne razvije
debate na to temo...

Tile Jugoslovani so prav prijazno pristopili k mailu in mislim da bi bilo
prav vsaj tako prijazno nazaj odgovoriti, morda pa res tudi sodelovati -
saj imamo konec koncev nekatere iste probleme, kot so krilati znaki ipd
ipd...

No, predlog bi bil, da ustanovimo nek PUBLIC RELATIONS tim, ki bi
debatiral o tem, in odgovarjal na zadeve, poleg tega pa tudi organiziral
razna sodelovanja, povezavo z drugimi podobnimi organizacijami in konec
koncev tudi sem ter tja kaj sporocil medijem...

Vse zainteresirane torej vabim da spregovorijo na to temo...

					Jaka Mele
					- Linux User Group Of Slovenia
					- http://www.lugos.si/

Dodatne informacije o seznamu Starilist