[ LUGOS ] ORACLE

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Čet Apr 2 13:19:43 CEST 1998

Edi Suc wrote:

> Enkrat sem se pogovarjal z ljudmi iz Oracla. Padlo pa je ravno tvoje
> vprasanje. Sicer so dejali, da bi verjetno deloval, ce bi instaliral
> kako
> verzijo, ki je binarno kompatibilna z Linuxom, vendar oni v tem primeru ne
> nudijo nobenega suporta in ne odgovarjajo za nedelovanje ali slabo
> delovanje, ker Linuxa ne podpirajo.

Sicer je to debata o oraclu, ne o Informixu, ampak...
Podobna situacija je z Informixom. Kolega mi je sporocil, da delujeta tako
verzija 5,
kakor tudi verzija 7 podatkovne baze.

Da pa Informix ne bo podpiral Linuxa, ker ni firme, ki bi izdelovala produkt
"Linux".
Potem je vmes padla neka kost v newse, da pa premisljujejo, da bi
implementirali
Linux verzijo, SAMO BREZ PODPORE.

Ker pa uporabniki takih baz na nek nacin pricakujejo, da bo baza zanesljivo
delala,
potem ce so brez podpore... Grejo raje na neko drugo platformo.

Drugi problem je "sodelovanje" "izdelovalca" operacijskega sistema, t.j.
Linuxa.
Med developmentom (ali portiranjem) je potrebno sodelovanje proizvajalca
OSa, ce je potrebno pokrpati buge, ki jih je baza razkrila, ali kaj
podobnega...

Ce bi se oni spravili implementirat verzijo za Linux, potem ne bi imeli
GARANTIRANE
podpore, ceprav bi se vecina njihovih tezav verjetno razresila, kdaj pa je
vprasanje...

To skratka, muci Informixovce, vsaj po tem, kaksne izjave dajejo. Tisto, kar
jih pa
vabi, pa je, da bi se baza na nek nacin izredno razsirila. Ceprav je
vprasanje, ali bo
nekdo placal nekaj sto tisoc za verzijo baze na Linuxu... Da se razumemo,
brezplacno
pa taki komercialni produkti, cetudi so na Linuxu, ne morejo biti...

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: +386 69 31 676