[ LUGOS ] ISDN

Jernej Horvat zagi na kibla.org
Pet Apr 17 19:37:21 CEST 1998

On Thu, 16 Apr 1998, Samo Gabrovec wrote:

> Kaj vse moram imet da instaliram in zacnem uporabljati ISDN (kernel sem
> ze re-compilal) a je kaksen poseben dialer za klicat preko ISDN-a, ali
> lahko vklucim drug kanal ce je prvi ze vklucen( pa da se bosta
> povezala?)

Si prebral pravila te liste ?

- beri stara sporocila (lahko tudi isces pod "ISDN")
- povej kaksno konfiguracijo imas
- in predvsem kaksen ISDN hw (kartica ali modem?) imas

ISDN konfiguracija s 2.0.33 je macji kaselj. :)

- preberi si navodila za HiSax gonilnike (tudi na Inetu)
- nastavi si kernel (make menuconfig/config)
- jaz osebno priporocam uporabo modulov, ker lahko z rmmod enostavno
prekines delovanje ISDN vmesnika (dobro ce bi rad hitro in preprosto
ukinil Inet LAN-u, ki je povezan preko ISDN-a :>)
- isdn4linux utils ...hmm...meni so delovali ko sem jih prevedel "na roko"
A obstaja kaksen RPM za RH 4.x ?
- vse ostalo programiras z isdnctrl

(bom probal postaviti page o Izven Slovenije Delujocih Napravah in
Loonixu....soon O:-) )

                                            Jernej Horvat

               > All the standard disclaimers apply. <
                   http://niet.home.ml.org