[ LUGOS ] Linux in winNT 4.0

BlaY0 blayo na Lightning.vx.ml.org
Čet Apr 23 11:49:38 CEST 1998

Yo!

On Thu, 23 Apr 1998, Borut Zagar wrote:

> Je mozno imeti linux in winnt4.0 na istem rac.? Poskusil sem oboje:
> 1.najprej instaliral NT in potem linux, 2. najprej linux, potem NT. Linux
> dela v obeh primerih, NT pa mi pri modrem uvodnem zaslonu javijo eno odurno
> napako.
> Ima kdo kaksne izkusnje tem?

Har har :) Ja, jaz imam kar precej izkusenj s tem :) Na isti machini sem
imel NT, Linux, DOS/95 in OS/2. Vse je teklo brez problemov... Fora je
bila pa v tem, da sem vse systeme poganjal z NT loaderjem. Zadevo sem imel
postavljeno nekako tako:

1. particija (primary)---------->DOS/95
2. particoja (primary+bootable)->NT
3. particija (primary)---------->OS/2
4. particija (primary)---------->Linux

Ce hoces poganjati zadeve z NT loaderjem, moras skopirati boot sector
vsake posamezne particije (s katere naj bi se po defaultu poganjal sistem)
v file ter ga namestiti v root direktorij NT bootable particije. Nato
samo se editiras boot.ini (se mi zdi da je boot.ini, nisem pa preprican)
in zadeva dela out of da box :) Imel sem probleme edino z OS/2. Sistem je
deloval, samo nisem videl nobene druge particije razen te od OS/2
(wheird, ocitno hoce zadeva biti na primary+bootable particiji, na
extended particiji ali na drugem fizicnem disku. Zanimivo, namrec dva
DOS-a, eden na prvi, drugi na drugi primarni particiji delujeta brez
problemov)...

lp,

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist