[ LUGOS ] X-i

Matjaz Terpin matjazt na comcom.si
Tor Apr 28 07:20:15 CEST 1998

On Mon, 27 Apr 1998, root wrote:

> Zdravo!
>
> Kako smo kaj?
>
> Torej zanima me nekaj stvari glede X-ov:
>
> 1. Kako lahko spreminjam resolucijo (vecja,manjsa)

V /etc/X11/XF86Config jih moras nastaviti, potem pa preklapljas z
ALT-CTRL-plus in ALT-CTRL-minus na numericni tipkovnici. Lahko deluje
tudi kaka druga kombinacija tipk, kaj pa vem...

> 2. Kako nastelam tipkovnico? Npr. znak @ dobim ce pritisnem SHIFT+2
> namesto AltGr+V,  ne kaze sumnikov, itd...)

Preberi si Slovenian-HOWTO (verjetno /usr/doc/HOWTO/Slovenian-HOWTO.gz).
Za pregled gzipanih tekstovnih datotek lahko uporabis zless.

> 3. Vedno ko preklopim iz X-ov v cisti Linux moram prestavit sliko ker je
> zamaknjena prevec levo, ali prevec desno.
>      Ce npr. v linuxu nastelam sliko(rocno z knofom na monitorju), potem
> pa grem v X-e je slika prevec levo in jo moram
>      seveda rocno popravit...

Malo bos moral popraviti "Modeline" vrstice v XF86Config. Lahko poskusis
tudi z xvidtune, ki sluzi temu namenu in je _*PRECEJ*_ lazji za uporabo.
Nekje obstaja tudi neki Modeline-mini-HOWTO, ce te stvar bolj zanima.

> OK. Za odgovore se ze vnaprej zahvaljujem.
>
> Lep pozdrav!

Pax!

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si