[ LUGOS ] undelete

Marko Samastur Marko.Samastur na fmf.uni-lj.si
Pet Apr 24 08:20:21 CEST 1998

Zdravo,

>Opazil sem, da v midnight commanderju dela undelete.
>Kako naj preprecim, da bi lahko kdo undeletal file na mojem disku ?
>ker sem paranoik namrec ne bi rad, da mi lahko kdo vdre na root in obudi
tisto,
>kar sem "unicil".

Hoces reci, da ce ti v shellu napises rm file.txt, ga potem lahko obudis z
midnight commanderjem? Zanimivo, jaz sem pa vedno mislil, da unix sistemi ne
zbrisejo samo file descriptorjev, ampak celotne datoteke (Sun se je pred
casom celo hvalil s tem).

Lp,

    Marko

P.S: Ena butasta metoda, da to dosezes, bi bila, da pises v datoteko, dokler
ne napolnis diska, potem pa jo pobrises (nisem preprican da deluje ravno
100%).

Dodatne informacije o seznamu Starilist