[ LUGOS ] Re: TCP protokoli (+JAVA)

Iztok Saje Iztok.saje na mobitel.si
Čet Apr 23 09:40:59 CEST 1998

Zivijo !

O TCP/IP (kaj je, kako deluje itd...) je 10e6 knjig.
Po moje je ena sama (pravzaprav tri) vredna branja.
Ko preberes to bukvo, ti ostanejo se RFCji za detalje in pa
konkretni opisi konkretnih produktov. (recimo NAG+man pages + *.c za
Linux)

Podobno kot Tannenbaum.(comp. netw).. Kernigan (C), K.Jensen/Wirth
(Pascal)...
Knige, ki se berejo kot Asterix, na koncu pa ves, za kaj se gre.

Douglas E. Comer:

Internetworking with TCP/IP
Vol 1: Princliples, protocols, and architecture

Prentice Hall International, tretja izdaja , 1995.

ISBN 0-13-227836-7

Za bolj vedozeljne se Vol. 2 in Vol.3 (ta je v vec inkarnacijah).

In se Q:
O JAVI itd je menda zunaj 800 knjig, celo v slovenscini.
Od tega jih je 790 noise.
Mi lahko kdo priporoci kako izmed onih 10-tih, ki so signal ??

Lep pozdrav,

                 Iztok

Dodatne informacije o seznamu Starilist