[ LUGOS ] prevod kernela

Danilo Godec danci na kibla.org
Pon Apr 20 21:07:31 CEST 1998

On Mon, 20 Apr 1998, Anze Vidmar wrote:

> iz 486-tke sm HDD utakniu v Pentiuma, ki pa ma drugo graficno kot je mela
> 486ka. Zanima me kako bi kernel prevedu za to novo "okolje" v katerem zivi
> HDD? Ker se mi namrec pojavljajo problemi, ko pride na vrsto grafika.

Hmm, ce me spomin ne vara (in prav gotovo me ne, ker se kernel prevajal
pred pol minute), kernel nima nic z grafiko - vsaj ne toliko, da bi lahko
kaj spremenil s prevajanjem.

Probleme imas kvecjemu z nastavitvami svgalib-a ali pa X-oken... ali pa
nasplosno z cudno, staro, redko, nepodprto ali mogoce celo pokvarjeno
graficno kartico.

    D.

Dodatne informacije o seznamu Starilist