[ LUGOS ] Network printing

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Ned Apr 5 14:21:37 CEST 1998

Gasper Furman wrote:

> Ja a se Ti to ne zdi noramalno? Ce je recimo tiskalnik mrezni lahko nanj
> vec uporabnikov 'na enkrat' tiska in ce printer ne bi sposcal ene prazne
> strani bi bila sama zmeda :)

Ce printer posilja form feed na koncu, potem se pobrigaj:

a) da ga filter ne bo
b) da ga aplikacija ne bo

Pa ne bo problemov. Glede aplikacije sem mislil recimo, ce printas preko Sambe,

ali kaj takega.

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676