[ LUGOS ] Pozdrav iz Jugoslavije (fwd)

polz polz na writeme.com
Sre Apr 8 02:07:13 CEST 1998

>No bom pa se jaz nekaj povedal. Ocitno tebi ne gre v glavo da se Hrvatje
>in Srbi nikoli niso ucili Sloveniscine in nikoli niso gledali slovenskih
>filmov, mi pa smo se v soli ucili srbohrvascine, gledali partizanske filme
>v v istem jeziku in hodili na morje na Hrvasko.
Mah, po mojem so tudi oni gledali kaksne slovenske filme ali pa vsaj poslusali
Pankrte
 >Oni pac nas ne razumjo,
Oh, pa nas, samo se vcasih delajo neumne.
Govoriti pa seveda ne znajo.
>to je meni popolnoma jasno, ti pa njih
razumes ali
>morda ne? Sploh ne vem v cem je problem. Saj nisi ti nic na zgubi ce
>razumes srbohrvascino ali pa si morda zaradi tega utrpel kaksne izgube?
>Kar se pa tice hlapcev je pa tako, da jaz nikoli nisem bil
>nikogarsen hlapec, ce si se pa ti imel za hlapca je pa to tvoj problem.
>
>Pac ti razumes en svetovni jezik vec kot oni in kaj je tukaj slabega?
Katerega pa razume poleg angleskega? Koncno pa, ce se ne motim so imeli tudi v
Srbiji in na hrvaskem 2 obvezna tuja jezika.

Dodatne informacije o seznamu Starilist