[ LUGOS ] Pozdrav iz Jugoslavije (fwd)

polz polz na writeme.com
Sre Apr 8 01:52:23 CEST 1998

On Mon, 06 Apr 1998, you wrote:
>Nic nimam proti uspesnemu sodelovanju s katerokoli nacionalnostjo, moti
>me le to, da bomo Slovenci "spet" pokleknili in brali njihov jezik (kar
>vsi vemo ni problem, ker ga slisimo na vsakem koraku) in jim odgovarjali
>v njihovem jeziku. In to je tezava in prekletstvo slovenskega naroda, da
>cim nekdo v Sloveniji govori juzno, ze smo vsi veseli in ponosni, da jim
>znamo odgovoriti v jeziku s katerim so nas ogovorili.
>
>Torej sem popolnoma proti temu, da bi se teksti v "njihovem" jeziku
>pojavljali na "nasi" listi.

> [...]
Sram me je, da sem na isti listi kot tak paranoicen predsodkar.

Ce ze noces poklekati, lahko zacnes prevajati man page od A do Z, da bos ohranil
celovitost nase presvetle besede; mogoce bos lahko potem vse skupaj napisal na
zgoscenko, da te bodo razumeli tudi tam, kjer uporabljajo laserske diske.

Bolje da neham, sicer se bo zacela crkarska pravda... In ce se jaz pravdam,
vcasih kdo skoraj crkne :)

Dodatne informacije o seznamu Starilist