Jezikanje (was: Re: [ LUGOS ] Pozdrav iz Jugoslavije (fwd))

polz polz na writeme.com
Sre Apr 8 02:15:26 CEST 1998

>Osebno se pri komunikaciji z nekdaj bratskimi narodi (predvsem s Hrvati)
>posluzujem naslednje taktike: jaz govorim/pisem slovensko, sogovornik v
>svojem jeziku. Tako sva oba na priblizno istem (no, morda sem jaz na malo
>boljsem :-).
Heh, prav imas.. Jaz se ponavadi trudi, da govorim pohabljeno srbsko/hrvasko,
ker ima nekaj nasih in njihovih besed malce pomesane korene( npr. ruzan)

>PS. Ceprav sem rojen Slovenec (po rodu nekaj deset kolen nazaj :-), delam
>pravopisne napake. Zaradi tega se ne sekiram prevec, zadnje 'seciranje',
>katerega sem bil vesel, pa je izvajala moja profesorica slovenscine v
>srednji soli. V pisni komunikaciji se trudim, da ne bi uporabljal slengov
>in podobnih spakedrank, pri govorjenju pa se to-pogledno ne trudim prevec.
Hehe, poizkusi uporabljati dvojino.. Meni je to v najvecjo zabavo. Sploh, ko te
kaksna prodajalka debelo pogleda, ko zahtevas dve jajci (nekateri imajo raje
dva jajca) :)

Dodatne informacije o seznamu Starilist