[ LUGOS ] Povezava na SiOL...

BlaY0 blayo na Lightning.vx.ml.org
Ned Apr 5 13:20:06 CEST 1998

Yo!

On Sun, 5 Apr 1998, Metod Kozelj wrote:

> Howdy!

> [ snip ]

> [ snip ]

> [ snip ]
>
> Hja, tole pravzaprav ne more delovati. Izbira shella, v katerem naj se
> izvede skripta, mora biti narejena v PRVI vrstici skripte, ne pa sele po
> nekaj vrsticah komentarjev. Torej moras vrstico
>
>   #!/bin/csh

Mah najprej pa poglej ce sploh imas csh!!! Drugace pa imas v /usr/sbin eno
skripto ppp-on, ki jo malo predelas, povezes z dial skripto
/etc/ppp/ppp-dialer al kaj je ze in zadeva dela.

Osebno sem naredil tako in dela bp, drugace sem pa 3 tedne nazaj poslal na
listo vse skripte, ki jih uporabljam jaz in delajo 100%...

lp,

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist