Brez zadeve

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pon Apr 20 13:52:18 CEST 1998

On Mon, 20 Apr 1998, Matej Pfajfar wrote:

> Hmm .. hja tole je sigurno napad z nestea.c ampak IPji, ki se logirajo s
> syslogom so vsi spoofani in ti ne bodo nic pomagali. Pa itak na si-certu
> ne bojo nic naredili dokler jim ne poves tocno kdaj,kako in predvsem
> kdo. Mogoce bi se dalo z ipfwadm nastimat, da bi se ti nespoofani IPji
> logiral.  Potem pa takoj prijavi in tudi na si-certu bojo mogli takoj
> ukrepat.

 Ne da bi hotel kaj kritizirat, ampak ko sem prvic poslal report tja, sem
se nacakal da joj... ko sem drugic poslal report tja sem se spet
nacakal... Ce bi vsaj odgovor dobil, da nimajo cajta oz da sem jim dal
premalo podatkov.... *shrug*

David!
Windows 95 - START..... .....to worry.

Dodatne informacije o seznamu Starilist