[ LUGOS ] odjava !!!!!!

marjan.savli na uessko.sigov.mail.si marjan.savli na uessko.sigov.mail.si
Čet Apr 16 17:01:24 CEST 1998

     Jest sem zadevo z odjavljanjem resil takole...

Majordoma sem preprical, da na koncu vsakega maila da se tole, seveda pa sem
prej tudi izdatna navodila napisal  (pohvale...)....  Upam, da Jack ne bo
uveljavljal kakih avtorskih pravic, kajti en del sem povzel po njem...

SKIS:  http://www2.arnes.si/guest/krklubsls2/skis/
FAQ :  http://www2.arnes.si/guest/krklubsls2/skis/mailing_lista.html
ARHIV: http://www.kss-loka.si/skis-list/

Majan
______________________________ Reply Separator _________________________________
Subject: Re: [ LUGOS ] odjava !!!!!!
Author:  <lugos-list na lugos.si> at PO_INT
Date:    14.4.98 22:55

On Tue, 14 Apr 1998, Matjaz Vrecar wrote:

> naj me en odjavi s te liste !!!
>
> matjaz na vizija.si
> kesl na bigfoot.com
>
> ka js morem ce je tk komplicirano !
Mislm zdej je pa ze dost tega. A folk ne zna vec lepo kulturno povprasat
listo in ugotovi kako je gor prijavljen? Za tiste ki ne vedo, majordomo je
zelo user-friendly mail-listar. Ce mu posljes mail, in v body sporocila
napises help ti kar sam velikopove  sebi.

Odjavlja pa se tako:
1. Posljes enostavno zahtevo po prekinitvi na majordomo na lugos.si in v body
sporocila napises 'unsubscribe lugos-list'. Ce it uspe si veliki frajer,
drugace se pa posluzis nasljednega postopka.
2. Posljes majordomotu magicno besedo v telesu sporocila ('who
lugos-list'). In ta ti prijazno poslje spisek vseh narocenih na listo.
Potem muposljes se enkrat zahtevo po prekinitvi z malo daljso vsebino, in
siser 'unsubscribe lugos-list jaz na domena.si'. Inm si odjavljen.

KAko je to tezko?!

--
Arthur's Laws of Love:
        (1) People to whom you are attracted invariably think you

Dodatne informacije o seznamu Starilist