[ LUGOS ] instalacija red hat-a 4

Danilo Godec danci na kibla.org
Čet Apr 9 02:47:08 CEST 1998

On Wed, 8 Apr 1998, Jurij Rakun wrote:

> Imam mal problemov z instalacijo linuxa...
> Po tem ko se stvar nalozi iz boot disket, mi hoce poiskati cdrom, da bi
> ga z mountal, vendar ne najde ga ne najde. Ko napise /dev/ dodam cdrom,
> v naslednjem oknu pa iso9660, vendar stvar vseeno ne dela. V prejsnejm

Govoris o instalaciji RH4... Kolikor mi je znano, moras pri instalaciji
povedat tocno napravo (se pravi /dev/hdd ali /dev/hdc), saj je /dev/cdrom
ponavadi le simbolicni link, ki kaze na ustrezno napravo.

> calderinem, je moutanje lepo delovalo z mount -t iso9660 /dev/cdrom
> /mnt/cdrom. Imam goldstarejv CDROm 8x (IDE).

Tega pa verjetno nisi pocel ze pri instalaciji, temvec kasneje... ko je
link /dev/cdrom -> /dev/hdX ze bil narejen.

   D.

Dodatne informacije o seznamu Starilist