[ LUGOS ] Cas

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Čet Apr 16 13:08:01 CEST 1998

Howdy!

On Wed, 15 Apr 1998, Miha Tomsic Mike wrote:

> Kaj pa ce bi najprej spremenili v unsigned int32? Takrat bi se verjetno
> tezave sele zacele... ;]

Oh seveda. Stvar bi odlicno delovala se nadaljnih 68 let. Mislim, da bi
vseeno bila dobra resitev z unsigned int64. Jaz se res ne bi rad z
istim problemom ukvarjal se enkrat preden grem v penzijo. Vsekakor pa je
preba resiti isti problem pri vseh POSIX-compliant sistemih (kar je Linux
cedalje bolj).

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist