[ LUGOS ] sync

Bostjan Mercun bostjan.mercun na kiss.uni-lj.si
Sre Apr 22 20:15:29 CEST 1998

Zivjo

Zanima me nekaj kar se tice synca. Update mi synca na 30 sekund. Ko
programiram imam ponavadi v x windowsih odprta dva shella in v enem
pisem program, v drugem pa prevajam. Amapak od takrat ko ga spravim, do
takrat ko ga prevedem pretece recimo sekunda. Ali mi prevede tisto, kar
je na disku, ali prej pogleda, ce je kaj v ramu kar se tice programa, pa
spravi in sele potem prevede. Se pravi, ali mi prevaja staro (tisto ki
je na disku) ali ze novo verzijo programa?

hvala

			Bostjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist