[ LUGOS ] Boot manager

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Sob Apr 11 09:26:36 CEST 1998

Howdy!

On Fri, 10 Apr 1998, Bostjan Strumbelj wrote:

> Iscem spodoben boot manager, ki bi znal prebrati boot zapis iz
> datoteke (boot sektor sistema, modificiran in spravljen v fajl) in
> bi nato znal pognati sistem, ki je na "fizicnem" drugem ali tretjem
> disku. V bistvu bi zelel nekaj podobnega, kot je mozno pri NT-jih,
> ko v boot.ini dodas sled do boot datoteke in lahko normalno poganjas
> tudi druge sisteme.

Sicer ne vem, kako je z branjem boot zapisa iz datoteke, ampak LILO je
cisto spodoben boot manager (hmmm ..., kaj je to boot manager?). Jaz imam
sicer samo DOS/Win na prvem fizicnem disku in Linux na ... ehmmmm ...
recimo temu tretjem fizicnem disku (hdc) in sploh ni problema.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist