[ LUGOS ] UPS + Linux

Matjaz Terpin matjazt na comcom.si
Pon Apr 20 09:59:43 CEST 1998

On Sat, 18 Apr 1998, Jernej Horvat wrote:

> Ave.
>
> Imam en APC BackUPS 400 in sem opazil en RS-232 port na njem. Zanime me ce
> je komu ze uspelo povezati UPS in Linux preko serijskega porta ? Kaksen
> trik(p) / tip morda ?
>
> Jep...ups.howto se berem. O:)

Ni vecjih problemov. Istaliral sem smart-ups, ki deluje super
preko prilozenega kabla (*24C) z daemonom apcupsd.

Deluje mi tudi nek APC-zdruzljiv no-name UPS, ki seveda ne deluje
v "smart" nacinu. Je pa na RH4.2 (za druge ne vem) problem s
signalizacijo init-a. Naceloma bi moral nekam v /etc zapisati
neki "powerfail" ali nekaj podobnega (je ze nekaj casa, kar sem to pocel),
nato pa poslati nek signal init-u, ki bi nato glede na vrstice v
inittabu izvedel kar je pac treba. Na enemu starejsemu slackware-u
je to delovalo, na RH4.2 niti pod razno. ups daemon sem nato
popravil, da sam izvede shutdown, ne glede na init. apcupsd to naredi
ze sam, tako da ga ni treba nic hekati.
Ce ne bos nasel lepse resitve, ti lahko posljem popravljen upsdaemon.

Kabel bos verjetno moral narediti sam. Ce ti to ne gre, ga lahko
narocis pri nas, ampak mislim da to ni najbolj v skladu s
"filozofijo" linuxa 8-)

Matjaz

PS.: Na smart-upsu mi killpower deluje, medtem ko na dumb-apc-klonu
     noce. Ampak ce ne bo hujsega....

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si