[ LUGOS ] [OFF TOPIC] Slashdot

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pon Apr 20 09:34:56 CEST 1998

On Mon, 20 Apr 1998, BlaY0 wrote:

> Ce je zadeva tekla pod Linux-om so ga verjetno attack-al s tistim ip frag.
> exploitom in je padel dol :) Na sploh so zdaj v kratkem casu pometali dol
Dvomim, oni so bli eni izmed prvih, ki so objavili novico... :PP

Problem je bil v DNSu, ker ni mogel resolvat addresse... ;>

> kar nekaj masin tudi pri nas v Sloveniji (v minulem vikendu)...

Moje so vse ostale... Poizkusov je blo pa kar nekaj... ;> *brag*

David!
Windows 95 - The Twilight Zone of the Operating Systems.

Dodatne informacije o seznamu Starilist