[ LUGOS ] sync

Jure Koren idiot na gimp.ml.org
Čet Apr 23 21:33:48 CEST 1998

On Thu, 23 Apr 1998, Bostjan Mercun wrote:

> A kernel pa pogleda, ce je slucajno kaj v cache-u, tako da vrne pravo
> verzijo?

Tej stvari se rece VFS in je izredno transparentna. Ko "virtually" karkoli
odpre "virtually" katerikoli file na "virtually" kateremkoli deviceu, to
tudi dobi. Cache je pa vmes in se polni in prazni kakor se pac kernelu to
zazdi. Nikoli ni bojazni, da bi se starejsi podatki z diska prebrali in
povozili tiste cached in tudi nikoli se mi se ni zgodilo da ce bi bral z
diska da bi se to prebralo z diska direktno, ampak je slo skozi VFS.
Mislim da kernel direktnih stvari sploh ne dovoli (ala dos).

Se odgovor na vprasanje: Kernel VEDNO (razen kadar je panicen :) ve kje je
latest verzija.

lp,

					Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist