[ LUGOS ] CD session selector

BlaY0 blayo na Lightning.vx.ml.org
Sob Apr 4 22:29:54 CEST 1998

Yo!

On Sat, 4 Apr 1998, David Klasinc wrote:

>  Tvoj problem, ce kupujes CDje od piratov, ki povrhu vsega se CDjev ne
> znajo snemat... ;>

Hmm moj problem je. Sej tist problem z mailom je tut tvoj, zakaj ga potem
objavljas na tej listi?

Btw ne kupujem pr nobenmu piratu. Pac zgodilo se je da se zadeva tko
napedenala, kar je meni osebno ni po godu, samo ce se da brati kater koli
session na CD-ju problem sploh ni v tem kje jaz snemam CD-je, ce pa
ti nimas nic pametnejsega za pripomnit pa pojdi lepo nazaj igrat mud...

lp,

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist