[ LUGOS ] [OFF TOPIC] Slashdot

Jure Koren jure.koren na guest.arnes.si
Pon Apr 20 05:57:35 CEST 1998

On Mon, 20 Apr 1998, BlaY0 wrote:

> Ce je zadeva tekla pod Linux-om so ga verjetno attack-al s tistim ip frag.
> exploitom in je padel dol :) Na sploh so zdaj v kratkem casu pometali dol
> kar nekaj masin tudi pri nas v Sloveniji (v minulem vikendu)...

Ja, meni se je zadeva blazno cudno dogajala. Patch sem ze instaliral,
potem je bilo pa treba rebootat samo je blo gor prevec userjev, pa sem
malo pocakal. Potem sem pa prisel nekaj ur kasneje na masino in takrat je
viselo gor nekaj zombijev, ko sem naredil reboot je samo napisal da gre
rebootat, potem pa vrglo nazaj shell in kar sem na roko ubil je postalo
zombi. Load se je vecal kot zmesan, okoli 1 na 5 minut... Preden je masina
padla dol je bil ze cez 60. Mislim da so tudi diski blazno veselo
skripali, ker df ni pokazal nic, less ni hotel logov kazat, itd...
Skratka to so eni cudni simptomi, ce se komu zdi da to ni ta teardrop pa
naj pove ker je malo prej masina se super funkcionirala.

lp,

						Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist