[ LUGOS ] Mail Manager Help

Gasper Furman merjasec na si.scout.net
Sre Apr 29 17:16:57 CEST 1998

On Wed, 29 Apr 1998, David Klasinc wrote:

> Hm, ce mene prasas je sel napocitnice in nastavil automated reply in se
> seveda pozabil odjavit z liste...
>
> Ingenius! :PPP

Hmmm, jaz pa mislim, da ni sel na pocitnice ampak, da se nekdo prav lepo
igra z SMTP. Po moje se telneta na something.telekom.si port 25 in se
pogovarja z SMTP. SMTP mu pa zaupa in on mu uspesno laze. Najbolje bi blo
poklicati admina tega serverja in pogledat loge iz kje se je se je
prheftal na SMTP, potem pa se ke povprasat in prej kot slej se bo ujel.
Potem ga pa kaznujemo "po domace". Postopka nebi opisoval :)

Torej kdor koli ze si (vem, da beres ta mail), nam nekako ne pase, da nam
tako posoljas take stvari. Mislm posl kot clovk....

--
Age before beauty; and pearls before swine.
		-- Dorothy Parker

Dodatne informacije o seznamu Starilist