[ LUGOS ] zip/scanner: to the death!

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Ned Apr 26 11:19:14 CEST 1998

Howdy!

On Sat, 25 Apr 1998, crt jakhel wrote:

> odkar je scanner not, zip ne dela niti v linuxu niti v dosu niti v wins.
> scanner sam po sebi dela lepo (v wins). ampak jebiga, jaz rabim zip bolj
> kot rabim slikce :( *sulk*

Hja, ce stvar v kombinaciji ne dela niti pod DOSom niti pod Winshiti,
potem zna biti, da se oba parallel-to-whoknows v ZIPu in scannerju med
seboj tepeta. V tem primeru skoraj ni variante, da bi pod Linuxom kaj
bolje delovala.

Ena varianta je, da nabavis se en parallelni port in potem ZIP in
scanner prikljucis na razlicna parallelca. Ce pa ZIP tako nujno rabis,
pa ga zamenjaj za ATAPI varianto in ga das v glavno skatlo. Jaz sem z njim
zelo zadovoljen.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist