[ LUGOS ] Tipkovnice

Luka Romih lukar na kud-fp.si
Pon Apr 13 17:12:17 CEST 1998

Hojla!

Pred precej casa sem kar precej uporabljal Linuxa, potem ga nekaj
casa nisem zdaj me pa ze kr neki casa spet drzi, da bi ga. Ampak je
pa problem, da uporabljam doma racunalnik prakticno samo za par
stvari:
- Mail (obstaja kaj podobnega Pegasusu pod Linuxom? pine je sicer
cist OK, ampak ko se navadis...:)
- Graficni program - baje je gimp ze kar dovolj sposobna zadeva,
sploh filtri, tako da ni panike. Sicer PhotoShop se vedno rula, sploh
kar se tice prakticnosti pri delu.

- *Codepage.* Tukaj se zacikla, ker bi rabil nekaj v stilu kot pod
Win95, da enostavno kliknes alt-shift in ti preklopi na CP-1250 (pac
s tem delam homepage, in to skoraj dnevno). Potem pa spet klik in
imas US keyboard, sploh za <> znake, ki jih sicer sploh ne morem
tipkat, ce imam razpored po SLO tipkovnici. Potem je jasno se problem
prikazovanja teh fontov pod Netscapeom, za katerega tud ne vem, kako
je kaj resen.

Kako je torej s temi zadevami trenutno? Nikjer ne morem najti zbranih
informacij na kupu, tako da bi prosil vsaj za par dejstev.

Thanks.

Luka

Dodatne informacije o seznamu Starilist