[ LUGOS ] Posix

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Sre Apr 22 12:36:16 CEST 1998

Howdy!

On Wed, 22 Apr 1998, Miha Tomsic Mike wrote:

> Zares POSIX-compliant je samo LinuxFT, ker so baje morali malce ocistiti
> headerje in kodo, da so dobili certifikat...

Hja, saj niti ne gre za sam certifikat. Gre za voljo, da bi stvar bila
vsaj de-facto POSIX compliant. Ce ze ravno ne de-iure, ker je tisto
treba placati. Sicer pa, kaksen novejsih razvojnih kernelov (recimo
2.1.93) pri bootanju iypise neko sporocilo v stilu 'POSIX
certificated ...' ali nekaj takega (ne me za jezik drzat, ne spomnim se,
kaj dobesedno pise).

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist