[ LUGOS ] NOTEBOOK

Gasper Furman merjasec na si.scout.net
Čet Apr 23 21:19:31 CEST 1998

On Thu, 23 Apr 1998, Davor Guttierrez wrote:

> Kateri je najlazji nacin, da si na notebook 486DX dam Linux RH5 ali
> Slackware 3.4. Notebook nima CD-ROM-a. Poleg tega pa imam doma se PC P150
> z CD-ROM-om in RH5.

Ja ce mas mrezo, potem NFS

No glej. Imas dva racunalnika. Racunalni Z in racunalnik BREZ (linuxa). Na
racunalniku Z lavfas NFS. Na racunalniku Z tudi zmountas cd. Potem reces
na racunalniku BREZ setup in kot source izberes NFS. Potem samo sledis navodilom

Sam sem to probaval na vseh vrstah slackwareja in zadeva ful seka.
Ce te zanima kaj vec o NFSu si poglej arhiv mailing liste in isci Subject
Mreza.

> Prosil bi ce mi kdo opise celoten postopek !

Upam, da je dovolj. Ce ni kar mirno vprasaj.

> Se vnaprej zahvaljujem !

To je pa lepo...

> Davor Guttierrez - RED HAT 5.0 Linux user - guttierrez na usa.net
>
> http://www2.arnes.si/~ssddgutt
>
> Studio Artis - studio.artis na siol.net - System Administrator
>
> http://www.geocities.com/MadisonAvenue/9809/
>
> I LOVE LINUX !
ps: Tvoj signature je zelo zanimiv

I have the power to HALT PRODUCTION on all TEENAGE SEX COMEDIES!!

Dodatne informacije o seznamu Starilist