[ LUGOS ] povezava na siol

Danilo Godec danci na kibla.org
Sre Apr 8 14:08:41 CEST 1998

On Wed, 8 Apr 1998, Ljubo Brglez wrote:

> Kaj pomeni ce napisem naslednje?
>
> exec /etc/ppp/siol-dial
>
> pol pa dobim prijazno sporocilo
>
> BASH: /etc/ppp/siol-dial: no such file or directory
> BASH: /etc/ppp/siol-dial: no such file or directory
>
> To mi napise dvakrat, da ne bi spregledal, seveda. Ampak druge
> datoteke pa mi izvaja... Najprej seveda ni hotelo, sem moral
> vklopit execute permission, zdaj pa dobim prijazno sporocilo...

Zdi se mi, da to pomeni, da se v /etc/ppp/siol-dial sklicujes na file oz.
ukaz, ki ne obstaja oz. ga ne najde v PATHu.

Splosno pravilo za pisanje skript je, da uporabljas za ukaze celotno pot
(npr. /bin/sh namesto samo sh). S tem zagotovis, da bo skripta vedno nasla
in uporabla pravi program.

    D.

Dodatne informacije o seznamu Starilist