[ LUGOS ] instalacija RH 4

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Pet Apr 10 15:03:10 CEST 1998

Jurij Rakun wrote:

> Zopet imam mal problemov z instalacijo...
> in sicer z LILO-tom...
> na disku imam narejene 3 razlicne particije
>  - 80 Mb DOS (boot)
>  -250 Mb Linux (boot)
>  -12 Mb Linux swap
> Ko instaliram dam najprej linux sistem, potem pa se dos (lilo), vendar
> ko se sistem ponovno zazene, mi zatezi, da je neki narobaj z
> particijami.....
> Ve kdo kaj bi bilo?!? TNX!

Sorry, nimam steklene krogle, da bi bral iz nje... Opisi malo bolj
podrobno to tezenje...

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: +386 69 31 676