[ LUGOS ] bill :)

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Sre Apr 22 07:35:38 CEST 1998

David Klasinc wrote:

> Meni pa se malo ne... Zdaj vsaj ve kako je, ko nekomu nekaj kazes in se
> vse skupaj sesuje... POdobno se je zgodilo dve leti nazaj, ko je bila v
> Pragi predstavitev WinNT 40 in BackOffice, zadeva se je veselo sesula,
> dvorana pa v smeh... ;>

Ma kaj se sekirate... Bili ima *zelo* debelo kozo.

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: +386 69 31 676