[ LUGOS ] bill :)

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Čet Apr 23 19:57:54 CEST 1998

On Thu, 23 Apr 1998, Damjan Cvetko wrote:

>  Heheh... sam NIHCE mi nebo dopovedal da gre LINUX lazje instalnit kot
>  winse... instalacija pr wintendu je pa res eze !!!

Probaj tole:

 V masino vtakni PnP mrezno kartico (recimo 3COM 3C5x9) in instaliraj
windowse.... Po prvem restartu (takrat ko instalacija se ni zakljucena) ti
bojo windowsi spoznali kartico in ti rekli, da das not Windows CD, kjer so
driverji... Ampak, kako?!?! Kam?!?! Ti mas CD vendar ze v drive-u...
What's the bloody problem?!?!

jah nic... Pri microsoftu, pac menijo, da je najboljse, da se najprej
pregleda za PnP hardware in sele potem, za ATAPI cdrom kjer uporabnik
utegne imeti windows CD...

Meni se tole ne zdi glih 'eze?!'...

David!
My other operating system was not made by Microsoft!

Dodatne informacije o seznamu Starilist