[ LUGOS ] www

Gasper Furman merjasec na si.scout.net
Sob Apr 25 14:41:50 CEST 1998

On Sat, 25 Apr 1998, Ljubo Brglez wrote:

> Haj! Kak ste kaj linuxaci?
>
> Imam en problem:
>
> Pod X-i uporabljam Areno(WWW browser), potem pa nalozim en al
> pa dva sita, pa vrze ven in napise:
>
> Segmentation fault (core dumped)
>
> What now?
Ja arena je dost bugi zadeva. Sej ce se ne motim ti pove URL, kjer zves
vse o njinih bugih

> BTW: me zainma ce ve kdo kje bi lahko snel kak netscape 4, ker je
> arena tak bolj za hec...

ftp://si.scout.net/pub/Linux/WWW/communicator-v404-export.x86-unknown-linux2.0.tar.gz

> Aja, pa se druga zadeva... kako vem s kaksno hitrostjo je connectan?
> Ker se mi zdi ubitacno pocasi v primerjavi z winsi...
Verjetno mas modem narobe inicializiran. Najenostavnejse za izvedt kolk ti
'vlece' je z prog minicom, vsaj zame je blo tako

> Lep pozdrav!

lp, Gasper
--
>From the moment I picked your book up until I put it down I was
convulsed with laughter.  Some day I intend reading it.
		-- Groucho Marx, from "The Book of Insults"

Dodatne informacije o seznamu Starilist