[ LUGOS ] STUFF

marko.samastur SAMASTUR na fmf.uni-lj.si
Čet Apr 23 20:26:23 CEST 1998

Zdravo

>Se jaz se opravicujem, da sem se zdramil iz prisluskovanja;
>Ponovil bi izjavo, katero sem dal za en maturantski bilten:
>
>Zenske so zanimiva popestritev scene!

Se strinjam. In sporocilo je prislo ravno v pravem trenutku (ko sem
resignirano ugotavljal, da ne poznam dekleta, ki bi delilo moje
navdusenje nad Linuxom).

>in tudi na tej listi bi mogoce kdaj ne bilo slabo ce bi se bolj aktivno
>vkljuceval nezni spol. Obcasno je namrec stanje nadkriticno, kot
>pravijo reaktorski fiziki.

Bolj pomembno se mi zdi, da bi govorili tisti, ki imajo kaj pametnega za
povedat in molcali tisti, ki nimajo (vkljucno z mano).

Lp,

	Marko

|I'm looking for a woman, who would be willing to do threesome.|
|                   Just me, her and Linux.                    |