[ LUGOS ] tihi pc

Bostjan Bubnic bostjan na kibla.org
Sre Apr 15 21:25:33 CEST 1998

> telesu energija spro  a v obliki toplote. Torej bi ti moral s peltrijevega elementa odvajati toploto, ki jo producira
> procesor in tudi toploto, ki jo producira element sam(P=U*I). Torej v tem primeru, dodas samo se en grelec
> med hladilno rebro in procesor. Je to pametno?

He he, zdaj ce je to pametno ali ne, res ne vem. Stvar meni tako dela in
je tiha, kar je v tem primeru bistveno, zgornja razlaga pa se mi zdi
spamanje, ker ce kdo ne razume izraza toplotni stroj, bi to vprasal, pa bi
mu kdo z veseljem odgovoril!

Bostjan

BTW: Kaj pa se tebi zdi pametno na temo tihi pc? :)

Dodatne informacije o seznamu Starilist