[ LUGOS ] en star disk

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Sre Apr 29 15:14:51 CEST 1998

On Wed, 29 Apr 1998, Borut Mrak wrote:

> Imam en manjši problemček. Tle sem našel en prastar disk, ki sliši na
> ime NEC D3142. Izdelan je bil avgusta 1989. Problem je, da ga nikakor ne
> morem prepričati, da bi z njega pobral podatke. Disk ima 2 konektorja, 1
> je tak kot konektor za 5.25" disketar ( 2x17 kontaktov), drugi pa jih
> ima 2x10. Se komu kaj svita?
>
> Poskušal sem ga priklopiti kot fd1, vendar je linux prijavil nekaj v
> stilu "this fd controller does not support this peculiar drive".

To je MFM/RLL ali pa ESDI disk. Zelo hm stara zadeva :) Moral bos dobit
tak kontroler. Pa se to je vprasanje, kako ti bo uspelo potem prklopit
zraven se en IDE disk, brez da bi se tisti MFM kontroler pritozil.

V najslabsem primeru, bos moral dat v masino MFM kontroler, izklopit svoj
primary IDE kontroler, na secondary IDE dat en disk, ki ga BIOS ne bo
prijavil kot C drive, in potem naresti boot iz diskete.

V anjboljsem primeru bo pa dovolj, da vtaknes not MFM kontroler, prklopis
gor disk, kernel recompile in vklucis podporo za MFM diske in bo zadeva
delala.

David!
Windows 95 - Be happy now, because it won't last.

Dodatne informacije o seznamu Starilist