[ LUGOS ] STUFF

Renato Lukac Renato na s-gms.ms.edus.si
Čet Apr 23 18:59:03 CEST 1998

On Thu, 23 Apr 1998, Lana Milinkovic wrote:

> P.S. Sorry ampak tole sem pa morala odgovoriti ceprav sem do sedaj bila
> kar pridno tiho :)
Se jaz se opravicujem, da sem se zdramil iz prisluskovanja;
Ponovil bi izjavo, katero sem dal za en maturantski bilten:

Zenske so zanimiva popestritev scene!

in tudi na tej listi bi mogoce kdaj ne bilo slabo ce bi se bolj aktivno
vkljuceval nezni spol. Obcasno je namrec stanje nadkriticno, kot
pravijo reaktorski fiziki.

lp, lr

P.S.: Mogoce bi pa lista ze eksplodirala? >;->

        ( o o ) Window$ is living proof of Murphy's Law -(@ @)-
|Renato Lukac       ** * **  |Email:renato na s-gms.ms.edus.si          |
|Gimnazija M.Sobota  G M S   |WWW:http://www.s-gms.ms.edus.si/renato/|
|Slovenija          *******  |Tel.: + 386 / (0)69 / 38-260-106       |